کارگاه آموزشی معلمان رابط طرح دانش آموزی داناب در بجنورد برگزار شد

کارگاه تخصصی ویژه معلمین رابط طرح دانش آموزی نجات آب موسوم به داناب در سال تحصیلی 99-1398روز دوشنبه در شهرستان راز و جرگلان و روز سه شنبه در شهرستان بجنورد مرکز خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی، طبق برنامه از پیش تعیین شده، صد درصد دانش آموزان پایه هفتم دوره متوسطه در این دو شهرستان در طرح دانش آموزی داناب، آموزشهای پایه حفاظت از منابع آب را فرا می گیرند.

با هماهنگی انجام شده با معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، مقرر است در سال تحصیلی جاری کل دانش آموزان پایه هفتم سراسر استان زیر پوشش داناب و کل دانش آموزان پایه یازدهم در شهرستانهای اسفراین، مانه و سملقان و شیروان نیز به عنوان دشتهای پایلوت زیر پوشش طرح گسترش سواد آبی و قرار گیرند.

در مجموع 457 آموزشگاه دوره اول و دوم متوسطه در سراسر خراسان شمالی وجود دارد و  امسال کل دانش آموزان در دو پایه ذکر شده به تعداد بیش از 18 هزار نفر زیر پوشش این طرحها قرار می گیرند.

در این طرح دانش آموزان به وسیله بسته دانش افزایی طراحی شده توسط این شرکت آموزشهای حفاظت از منابع آب و همچنین آموزشهای مواجهه با سیلاب را فرا می گیرند.

دانش آموزان پس از فراگیری آموزشهای لازم واسطه انتقال این آموزشها به خانواده خود خواهند بود.

طی دو هفته اخیر کارگاه توجیهی نمایندگان مناطق آموزش و پرورش خراسان شمالی و کارگاه آموزشی معلمان رابط در شهرستانهای مانه و سملقان، شیروان، گرمه، جاجرم و اسفراین نیز برگزار شده است.

 

 

کد خبر: 649
  تاریخ خبر : 1398/10/16