کتاب دانش آموزی نجات آب در خراسان شمالی منتشر شد

کتاب آموزشی طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب کشاورزی خراسان شمالی با رویکرد منطقه‌ای تدوین و به تعداد کل دانش آموزان دوره اول متوسطه این استان منتشر شد.

سخنگوی شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی اعلام کرد: این کتاب برای اطلاع رسانی به دبیران رابط و دانش‌آموزان دوره اول متوسطه این استان طراحی و به شمارگان 37هزار جلد برای پوشش 100 درصد دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در سال تحصیلی 95-94 در خراسان شمالی منتشر شده است.

بابک بهادری گفت: کتاب آموزشی ویژه طرح دانش آموزی نجات آب در خراسان شمالی در 12 صفحه تمام رنگی با کیفیت مطلوب و با نگرش منطقه‌ای در این استان طراحی، تدوین و منتشر شده و توزیع آن در بین کل 454 آموزشگاههای دوره اول متوسطه خراسان شمالی از امروز آغاز شده است.

او تصریح کرد: طرح دانش آموزی نجات آب کشاورزی در خراسان شمالی کل دانش آموزان دوره اول متوسطه در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم را به تعداد حدود 37 هزار نفر پوشش می‌دهد.

وی هدف از اجرای طرح ملی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی دانش آموزی نجات آب کشاورزی در خراسان شمالی، تبیین چالش‌های منابع آب و ارایه راهکارهای مدیریت صحیح و عمومی این منابع و جذب مشارکت و همکاری مردم از طریق اطلاع رسانی و فرهنگ سازی  ذکر کرد.

او گفت: بر اساس تفاهمنامه بین شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی و اداره کل آموزش و پرورش این استان، قرار است اجرای آن از سال جاری به مدت شش سال متوالی ادامه یابد.

شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی در سال تحصیلی 91-90، رتبه دوم کشوری را در اجرای طرح دانش آموزی نجات آب کسب کرده است.

کد خبر: 567
  تاریخ خبر : 1394/11/17